Dženifer Lopez, 48-godišnja zvezda postala je zaštitno lice brenda GUESS za kampanju proleće/leto 2018. i time ušla u istoriju kao najstarija GUESS devojka ikada. Svrgnula je sa trona Klaudiju Šifer, kojoj je bilo 41. kada je snimala reklamu povodom 30to godišnjice brenda 2012.godine.
“Kada sam dobila poziv od Paul Marciana sa upitom da postanem nova GUESS devojka, bila sam oduševljena i uzbuđena da budem deo takvog ikonskog brenda u koji sam zaljubljena još od tinejdžerskog doba,” navodi Dženifer u saopštenju.
“Kada se osvrnem na ranije GUESS kampanje, vidim sve ove predivne modele i slike koje je Paul stvorio. Ogroman je kompliment što sam izabrana za GUESS kampanju proleće/leto 2018.”
Suvlasnik brenda GUESS, Paul Marciano, umetnički je direktor kampanje u kojoj Dženifer Lopez izgleda retro i seksi na crno/beloj duplerici. Ceo snimak podseća na originalne kampanje iz ranijih godina. “Dženifer Lopez je san svake GUESS devojke! Ona je uspešan umetnik, ona je ikona i senzualna žena. Uticaj Jeniffer nastavlja da raste i ova kampanja slavi ideju da žene postaju lepše i talentovanije kad steknu životno iskustvo. Njena lepota sija kroz ovu kampanju.” navodi Paul Marciano.